Gevestigd op adres Zijdstraat 17, 1431 EA Aalsmeer, Nederland, plaats Hoofdzaak kappers is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: Gesloten dinsdag: 09:00-17:00 woensdag: 09:00-17:00 donderdag: 09:00-17:00 vrijdag: 09:00-17:00 zaterdag: 09:00-15:00 zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +31 297 322 ... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website http://www.hoofdzaakkappers.nl/
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Hoofdzaak kappers, je kunt ze bellen op hun telefoon +31 297 322 296 of gebruik het terugbelformulier op de website http://www.hoofdzaakkappers.nl/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Hoofdzaak kappers is gesloten op maandag, from 09:00 to 17:00 aan dinsdag, from 09:00 to 17:00 aan woensdag, from 09:00 to 17:00 aan donderdag, from 09:00 to 17:00 aan vrijdag, from 09:00 to 15:00 aan zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Kapperszaken, Kapper.
De locatie van Hoofdzaak kappers is een stad Aalsmeer, volledig adres is Zijdstraat 17, 1431 EA Aalsmeer, Nederland.
Uitstekende plek voor een gezellige knipbeurt! Kopje koffie, praatje en een professionele uitstraling Ook dé locatie in Aalsmeer en omstreken voor uw pruik!!! Uit eigen ervaring weet ik dat de eigenaar ruim de tijd voor je neemt en een respectvolle benadering heeft bij het passen van je pruik of haarstuk. Kanker en pruiken is geen pretje, maar bij Hoofdzaak Kappers moet U zijn.
Altijd gezellig hier. Top knipbeurt, handige tips. Prijzen prima. Parkeerplaats op 3-4 minuten loopafstand.
Ik heb mijn haar gedoneerd en ben ontzettend blij met het resultaat. Gezellige kapsalon met ontzettend vriendelijke medewerkers.