Gevestigd op adres Koningshof 73, 2402 DE Alphen aan den Rijn, Nederland, plaats Kapsalon Orange is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: Gesloten dinsdag: 09:00-18:00 woensdag: 09:00-18:00 donderdag: 09:00-18:00 vrijdag: 09:00-20:30 zaterdag: 09:00-16:30 zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +31 172 608 ... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website https://kapsalonorange.nl/
Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking
Toilet, Genderneutraal toilet
Betaalpassen, Creditcards, Contactloos mobiel betalen
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Kapsalon Orange, je kunt ze bellen op hun telefoon +31 172 608 724 of gebruik het terugbelformulier op de website https://kapsalonorange.nl/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Kapsalon Orange is gesloten op maandag, from 09:00 to 18:00 aan dinsdag, from 09:00 to 18:00 aan woensdag, from 09:00 to 18:00 aan donderdag, from 09:00 to 20:30 aan vrijdag, from 09:00 to 16:30 aan zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Kapsalons voor dames, Kapper.
De locatie van Kapsalon Orange is een stad Alphen aan den Rijn, volledig adres is Koningshof 73, 2402 DE Alphen aan den Rijn, Nederland.
Geen goede ervaring gehad hier. Als je vraagt om lagen en er hangen uiteindelijk zulke plukken in je haar, dan is een gevoel van teleurstelling nog zacht uitgedrukt. Nog nooit meegemaakt dat een kapper mijn haar zo knipte in lagen.
Kapsalon Oranje is echt een topkapsalon. Ze zijn ontzettend klantgericht en streven altijd naar het beste resultaat. Ik ben enorm tevreden!
Reactie op eigenaar: ten eerste vind ik het doorschemeren van een bepaald wantrouwen in het bericht opmerkelijk. Net alsof ik niet bij jullie geweest zou zijn. Mijn gezicht is niet herkenbaar, omdat ik niet met mijn gezicht op internet hoef. Het gaat tenslotte om mijn haar. En nee, ik ben niet teruggeweest en dat doe ik ook niet. Normaal geef je een bedrijf misschien de kans om een fout of klacht te herstellen m.b.t. een product of dienst. Maar het gaat hier wel om mijn haar. En het vertrouwen is er al niet meer. Waarom zou deze keer dan wel ineens goed geknipt worden? Dat hoort meteen de eerste keer goed te zijn. Toen ze klaar was met knippen heb ik overigens direct gezegd dat het niet was wat ik verwacht had. Ze heeft nog wat bijgeknipt, maar op een gegeven moment krijg je de indruk dat het niet beter wordt. Dus ik ben weg gegaan. Je weet mijn naam niet, dus hoe kan je nagaan dat de afspraak gemaakt is....? Dat soort dingen insinueren vind ik volkomen onprofessioneel. En een review vraagt niet altijd om een antwoord, je mag je mening geven over een bedrijf/ervaring delen.