Gevestigd op adres Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland, plaats Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: 09:00-17:00 dinsdag: 09:00-17:00 woensdag: 09:00-17:00 donderdag: 09:00-20:00 vrijdag: 09:00-17:00 zaterdag: Gesloten zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +31 14... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website https://www.amsterdam.nl/contact/stadsloket-centrum/
Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum, je kunt ze bellen op hun telefoon +31 14020 of gebruik het terugbelformulier op de website https://www.amsterdam.nl/contact/stadsloket-centrum/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum is openen from 09:00 to 17:00 aan maandag, from 09:00 to 17:00 aan dinsdag, from 09:00 to 17:00 aan woensdag, from 09:00 to 20:00 aan donderdag, from 09:00 to 17:00 aan vrijdag, gesloten op zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Cosmetologische centra, Druktherapie, Gezichtsschil, Gezichtsverblindend, Bedenken.
De locatie van Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum is een stad Amsterdam, volledig adres is Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland.
Als ik nul sterren kon geven, zou ik dat zeker doen. Slechts 1 balie open voor het aanvragen van documenten op donderdagavond (de enige avond dat het open is, dus je weet dat het druk zal zijn met werkende mensen) en dan blijkt die man een half uur weg te zijn.
De manier waarop er met mensen werd omgegaan voelde uiterst respectloos aan. Er werd een andere taal gesproken achter de balie met het gevoel dat het over de klant ging. Er werd niet direct met mij gesproken maar via een collega (ik stond ernaast). Na een ongekend lange wachttijd en hulptijd was ik opgelucht om dit vreselijk negatieve pand te verlaten.
1 uur (!!) in de wachtrij gestaan bij dat vreselijke algemene 14020 nummer! Toen een zeer slechte verbinding... "we hebben problemen met ons nieuwe 'belssysteem'... en dat voor een eenvoudige vraag...! Wat een slechte service.