Gevestigd op adres Osdorpplein 946, 1068 TD Amsterdam, Nederland, plaats Gemeente Amsterdam, Stadsloket Nieuw-West is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: 09:00-17:00 dinsdag: 09:00-17:00 woensdag: 09:00-17:00 donderdag: 09:00-20:00 vrijdag: 09:00-17:00 zaterdag: Gesloten zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +31 14... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website https://www.amsterdam.nl/contact/stadsloket-nieuwwest/
Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Gemeente Amsterdam, Stadsloket Nieuw-West, je kunt ze bellen op hun telefoon +31 14020 of gebruik het terugbelformulier op de website https://www.amsterdam.nl/contact/stadsloket-nieuwwest/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Gemeente Amsterdam, Stadsloket Nieuw-West is openen from 09:00 to 17:00 aan maandag, from 09:00 to 17:00 aan dinsdag, from 09:00 to 17:00 aan woensdag, from 09:00 to 20:00 aan donderdag, from 09:00 to 17:00 aan vrijdag, gesloten op zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Energiemassage, Gezichtsschil, Bedenken, Handverzorgingsservice, Haar laminering.
De locatie van Gemeente Amsterdam, Stadsloket Nieuw-West is een stad Amsterdam, volledig adres is Osdorpplein 946, 1068 TD Amsterdam, Nederland.
Onbeschofte medewerkers. Of ze hebben gewoon geen vriendelijke uitstraling. Vandaag was er een medewerkster die niet eens goedemiddag terugzei, maar meteen snauwde omdat ik volgens haar niet snel genoeg bij haar balie stond. Ik stond perplex: zodra mijn nummer op het scherm verscheen, stond ik meteen op en liep rechtstreeks naar de juiste balie. Ik heb me toen alsnog verontschuldigd, maar daar reageerde de dame niet op. Heel jammer en onaangenaam, we zijn allemaal mensen en zouden een goed voorbeeld voor elkaar moeten zijn. Deze stad verdient dat.
Een zeer vriendelijke heer registreerde op 01 maart jl. mijn verzoek om teruggebeld te worden voor het maken van een afspraak voor een huisbezoek bij mijn 86-jarige tante, die moeite heeft met lopen maar wel zaken moet regelen. Tot op heden, na een volle week, nog steeds geen telefoontje terug van de afdeling die huisbezoeken organiseert. Zelf proberen terug te bellen naar 14020 resulteert in enorme wachttijden, zonder enige feedback over hoeveel andere bellers er nog voor mij in de wachtrij staan. Het keuzemenu biedt ook nauwelijks opties. Kortom, de service is buitengewoon slecht.
Alle lof voor de heer en mevrouw die mij hebben geholpen met de aanvraag van een ID-kaart voor mijn zoon. Mijn 12-jarige zoon heeft ernstige ADHD en was extreem overprikkeld. Hij liep zelfs weg tijdens het aanvraagproces. Desondanks werden we zo geduldig geholpen toen hij terugkwam en nog steeds tegensputterde! Bedankt!