De Polish nagelbar is een nagelsalon gelegen in Amsterdam Zuid aan de Maasstraat. Ze bieden manicure, pedicure, gel polish, nagellak, BIAB (builder in a bottle) en dipping nails aan. De focus ligt op de klantbeleving, met een welkomstdrankje en hapje en de nodige aandacht voor de wensen van de klant.
Neem tram 4 vanaf Amsterdam Centraal en stap uit bij halte Maasstraat, loop vervolgens een paar minuten naar Maasstraat 143. Met de auto kun je het beste via de A10 afslag RAI nemen en vervolgens bij de kruising van de Maasstraat en de Europaboulevard parkeren.
Gerund door een vrouwelijke ondernemer
Toilet
Contactloos mobiel betalen, Betaalpassen, Creditcards
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Polish nail bar, je kunt ze bellen op hun telefoon +31 6 28344314 of gebruik het terugbelformulier op de website http://www.polishnailbar.nl/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Polish nail bar is openen from 10:00 to 20:00 aan maandag, from 09:00 to 19:00 aan dinsdag, from 09:00 to 19:00 aan woensdag, from 10:00 to 19:00 aan donderdag, from 10:00 to 20:00 aan vrijdag, from 09:00 to 18:00 aan zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Nagelsalons, Manicuur, Pedicure, Nagel verlenging, Gelnagelverlenging.
De locatie van Polish nail bar is een stad Amsterdam, volledig adres is Maasstraat 143, 1079 BE Amsterdam, Nederland.
Zeer teleurstellende ervaring met deze nagelsalon. Vooral de geleverde kwaliteit en service zijn onaanvaardbaar slecht. De eerste keer dat ik hier kwam voor een nieuwe gelnagelbehandeling was de gelnagellak niet correct aangebracht. Binnen 24 uur liet de gelnagellak op meerdere nagels los. Toen ben ik teruggegaan om dit te laten herstellen. Twee dagen later, vlak voor de kerst, liet de gelnagellak op de rest van de nagels ook los. Binnen een week tijd was de gelnagellak bij alle nagels losgekomen. Ik moest toen na de kerst wéér terugkomen. De tweede keer dat ik kwam voor een nieuwe gelnagelset was het opnieuw hetzelfde verhaal. Binnen twee dagen liet de gelnagellak op drie nagels los. Toen ben ik teruggekomen en hebben ze dit (op vrij onhygiënische wijze) hersteld. Drie dagen later liet de nagellak op weer drie andere nagels los. Toen ik hierover belde werd mij verteld dat dit komt door mijn eigen levensstijl en dat zij hier niets aan zouden doen. Ze zeiden dat ze me ook al eerder een gunst hadden verleend doordat ik gratis kon langskomen om het te laten herstellen. Dit lijkt me niet meer dan logisch, een gelnagelset zou niet zo snel moeten loslaten. In mijn ervaring bij andere salons blijft een gelnagelset weken zitten. Dit heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Ik kom hier nooit meer terug.
Ik ben hier nu drie keer geweest. De behandelingen zijn erg prijzig in vergelijking tot concurrenten. De eerste keer was redelijk, ondanks dat ik ruim 40 minuten moest wachten na mijn afspraak tijd. De tweede keer (wederom 30 minuten wachten na afspraaktijd) kwam na een week de onderkant van de BIAB en gel polish los waardoor mijn haren steeds onder mijn lak bleven hangen. Ik moest direct na mijn vakantie
Vandaag werd ik gecontacteerd omdat de kapsalon de gemaakte afspraak voor mijn echtgenoot en zoon niet kon nakomen. Ondanks mijn voorschot weigerden ze mijn geld terug te geven en stelden gewoon voor een nieuwe afspraak te maken. Na een uitgebreide discussie voerden ze toch de behandelingen uit. Spijtig genoeg was de kwaliteit ver ondermaats, wat mijn teleurstelling vergrootte. Ik raad deze salon ten zeerste af vanwege hoge kosten, onbeleefd personeel en slechte uitvoering van behandelingen. Mijn voorschot voor de behandeling van mijn zoon is nooit terugbetaald, wat mijn negatieve indruk versterkt. Na het delen van mijn ervaring werd snel aangeboden het bedrag terug te storten, maar ik weiger, in de hoop dat ze investeren in verbeteringen. Ik blijf van mening dat mijn negatieve ervaring gedeeld moet worden om anderen te waarschuwen. Als je soortgelijke ervaringen hebt, deel ze alsjeblieft om consumenten te beschermen en positieve veranderingen aan te moedigen.