Gevestigd op adres Raadhuisstraat 19-21, 2101 HC Heemstede, Nederland, plaats Blitz Skincare is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: 13:00-21:00 dinsdag: 09:00-18:00 woensdag: 09:00-21:00 donderdag: 09:00-18:00 vrijdag: 09:00-18:00 zaterdag: 09:00-14:00 zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +31 23 528 0... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website http://www.blitzwellness.nl/
Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking
Gerund door een vrouwelijke ondernemer
Toilet
Neemt nieuwe patiënten aan
Creditcards, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Blitz Skincare, je kunt ze bellen op hun telefoon +31 23 528 0555 of gebruik het terugbelformulier op de website http://www.blitzwellness.nl/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Blitz Skincare is openen from 13:00 to 21:00 aan maandag, from 09:00 to 18:00 aan dinsdag, from 09:00 to 21:00 aan woensdag, from 09:00 to 18:00 aan donderdag, from 09:00 to 18:00 aan vrijdag, from 09:00 to 14:00 aan zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Schoonheidssalon, Huidverzorgingskliniek.
De locatie van Blitz Skincare is een stad Heemstede, volledig adres is Raadhuisstraat 19-21, 2101 HC Heemstede, Nederland.
Het is teleurstellend dat de eigenaar mijn feedback verkeerd heeft geïnterpreteerd. Mijn zoon had contact opgenomen over de extra kosten, maar kreeg geen enkele vorm van tegemoetkoming. Er is absoluut geen sprake geweest van geschreeuw, dit is simpelweg onwaar. Het lijkt erop dat iemand die in het nauw gedreven is rare acties onderneemt. De sfeer van het gesprek tussen mijn zoon en de eigenaar veranderde drastisch toen hij aangaf dat ik van plan was mijn ervaring op Google te delen. De eigenaar reageerde heftig en bestempelde dit als een dreigement. Ik ben van mening dat kritiekpunten leermomenten zijn voor een professioneel bedrijf. Het is niet mijn bedoeling om de salon in een negatief daglicht te plaatsen, maar ik wil wel graag mijn ervaring delen.
Spijtig genoeg een minder prettige ervaring gehad bij salon Sparkle Haarlem. Met Kerst gaf ik mijn zoon een cadeaubon voor een behandeling. Na de behandeling, die op zichzelf prima was, moest hij plotseling 10 euro bijbetalen zonder voorafgaande kennisgeving. Als reden werd aangegeven de gestegen prijzen. De bon was echter 10 maanden geleden aangeschaft. Het is zeer onaangenaam om hier achteraf mee geconfronteerd te worden!
Fantastisch gefloat. Bovendien is het een zeer nette en mooie salon met vriendelijk personeel. Dank!