Gevestigd op adres De Biezenkamp 29a, 3831 JA Leusden, Nederland, plaats Wimper Huis Leusden is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: Gesloten dinsdag: 09:00-18:00 woensdag: 09:00-18:00 donderdag: 09:00-18:00 vrijdag: 09:00-21:00 zaterdag: 09:00-17:00 zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +31 33 234 0... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website https://www.wimperhuisleusden.nl/
Rolstoeltoegankelijke parking
Toilet
Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Wimper Huis Leusden, je kunt ze bellen op hun telefoon +31 33 234 0031 of gebruik het terugbelformulier op de website https://www.wimperhuisleusden.nl/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Wimper Huis Leusden is gesloten op maandag, from 09:00 to 18:00 aan dinsdag, from 09:00 to 18:00 aan woensdag, from 09:00 to 18:00 aan donderdag, from 09:00 to 21:00 aan vrijdag, from 09:00 to 17:00 aan zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Nagel kunst, Schoonheidssalon.
De locatie van Wimper Huis Leusden is een stad Leusden, volledig adres is De Biezenkamp 29a, 3831 JA Leusden, Nederland.
Mijn afspraak was voor nagelopvulling en gellak. De medewerkster die mij hielp, leek duidelijk onervaren. Na anderhalf uur vijlen en meerdere pogingen heb ik het opgegeven. Teleurgesteld en met pijnlijke nagels ben ik naar huis gegaan. Bovendien ging de medewerkster in discussie en beweerde dat ik haar tijd had verspild.
Vandaag stond mijn afspraak om 9 uur gepland, maar bij aankomst werd ik onverwacht weggestuurd. De reden was een gebrek aan tijd voor mijn nagelbehandeling. Aangezien ik al jarenlang klant ben, zou de salon moeten weten hoeveel tijd mijn nagels vereisen. Meer dan vier jaar trouwe klant. Waarom hebben ze niet vooraf netjes gebeld om dit te bespreken? Jammer genoeg zal ik hier niet meer terugkeren.
Ik heb een vervelende ervaring gehad met de service. Omdat ik te laat was, moest ik de helft van de behandeling betalen. Echter, mijn vertraging was buiten mijn controle door een onwelwording in de trein waarvoor een ambulance moest komen. Ik heb de salon direct op de hoogte gesteld van de situatie. Ondanks dat ik uiteindelijk slechts 20 minuten te laat was voor een behandeling van 50 minuten, weigerden ze me te helpen. De volgende dag heb ik een e-mail gestuurd om mijn teleurstelling te uiten, maar kreeg geen reactie. Helaas, ik zal hier niet meer terugkeren.