Gevestigd op adres Sportlaan 170, 4286 ET Almkerk, Nederland, plaats Gemeente Altena is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: 08:30-17:00 dinsdag: 08:30-20:00 woensdag: 08:30-17:00 donderdag: 08:30-20:00 vrijdag: 08:30-13:00 zaterdag: Gesloten zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +31 183 516 ... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website https://gemeentealtena.nl/
Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke ingang
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Gemeente Altena, je kunt ze bellen op hun telefoon +31 183 516 100 of gebruik het terugbelformulier op de website https://gemeentealtena.nl/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Gemeente Altena is openen from 08:30 to 17:00 aan maandag, from 08:30 to 20:00 aan dinsdag, from 08:30 to 17:00 aan woensdag, from 08:30 to 20:00 aan donderdag, from 08:30 to 13:00 aan vrijdag, gesloten op zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Permanent, Lokaal overheidskantoor.
De locatie van Gemeente Altena is een stad Sleeuwijk, volledig adres is Sportlaan 170, 4286 ET Almkerk, Nederland.
ga je trouwen... plannen ze een bespreking in dezelfde zaal. of je ff de datum wil veranderen. maakt niet uit dat je de trouwdag gepland hebt op je 10 jarig jubileum.
Ik heb op woensdag via hun website een identiteitskaart aanvraag gedaan, de volgende dag op afspraak om het verder af te handelen (vingerafdruk, foto en handtekening). Medewerker geeft aan dat ik het de volgende dag (vrijdag) kan ophalen, en hiervoor ook een afspraak gemaakt. Blijkt het dat het niet eens kan, want "we zijn al gesloten". Hoe moest ik dat weten? Ik neem aan dat medewerkers zelf weten wat hun openingstijden zijn, en ik ga niet tijdens zo'n afspraak zeggen "Sorry, laat ik dat even checken op uw website". Ook nog eens aan mij vragen of ik het écht nodig heb dit weekend. Als ik kon wachten, dan had ik geen spoedaanvraag gedaan en 52 euro extra betaald, want dan had ik inderdaad wel gewacht. Sterker nog, ik heb zelfs aan de desbetreffende medewerkster gevraagd of ik niet eerder dan 13.10 kan ophalen, want eigenlijk had ik in de ochtend zelf op kantoor moeten zijn in Den Haag. Maar goed, ik heb eindelijk mijn identiteitskaart gekregen. Ik ben ook blijkbaar niet de enige persoon met zo'n onduidelijke situatie waarbij de gemeente medewerkers een bewoner beschuldigen van een fout. Heel deze situatie was echt apart: vragen of ik het echt nodig heb, duizend maal aangeven dat ze gesloten zijn en of het wel klopt wat ik zeg, met gezucht en gepuf hun werk doen. Fouten maken kan geen kwaad, maar geef het ook netjes toe. Ik hoef geen sorry te zeggen voor een fout die 1 van de medewerkers heeft gemaakt, niet mijn fout als ik het niet begreep door de onduidelijke communicatie.
Identiteitskaart aangevraagd, bellen ze dat ze het niet goed hebben gedaan, dus weer terug. Maken ik terplekke een afspraak om hem op te halen, kom ik hem halen hebben ze hem nog niet liggen. "Ja, denk dat mn collega een fout heeft gemaakt". Dat gebeurd wel vaker hier of niet?