Gevestigd op adres Gasthuisstraat 64 C, 5931 NW Tegelen, Nederland, plaats Ayla Beauty is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: 09:00-17:00 dinsdag: 09:00-17:00 woensdag: 09:00-17:00 donderdag: 09:00-17:00 vrijdag: 09:00-17:00 zaterdag: 10:00-13:00 zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +31 6 85787... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website http://aylabeauty-tegelen.nl/
Rolstoeltoegankelijke parking
Toilet
Contactloos mobiel betalen, Betaalpassen, Creditcards
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Ayla Beauty, je kunt ze bellen op hun telefoon +31 6 85787028 of gebruik het terugbelformulier op de website http://aylabeauty-tegelen.nl/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Ayla Beauty is openen from 09:00 to 17:00 aan maandag, from 09:00 to 17:00 aan dinsdag, from 09:00 to 17:00 aan woensdag, from 09:00 to 17:00 aan donderdag, from 09:00 to 17:00 aan vrijdag, from 10:00 to 13:00 aan zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Wenkbrauwen - Permanent, Henna-wenkbrauwen, Schoonheidssalons voor vrouwen, Peeling salons, Chinese massage.
De locatie van Ayla Beauty is een stad Tegelen, volledig adres is Gasthuisstraat 64 C, 5931 NW Tegelen, Nederland.
Hier heb ik mijn wenkbrauwen laten doen met microblading. Ik ben er ontzettend blij mee en absoluut tevreden. Ayla en haar dochter zijn enorm vriendelijk en professioneel, gastvrij en lief. Ik kom hier graag terug en beveel het zeker aan! 👍 Groetjes en bedankt voor de heerlijke koffie. Anouk...
Mensen denken alleen aan hun eigen portemonnee vullen. Als je niet tevreden bent, laten ze je in de steek, zolang ze zelf maar geld krijgen. Nooit meer iets bij Ayla of SD. Zwak om zich te verschuilen achter excuses en gebrek aan kennis. Onjuiste informatie wordt verstrekt, het helpt totaal niet. Geen intake, geen drinken tijdens de behandeling, geen reacties meer op berichten, alles wordt op de klant afgeschoven, zwak en onprofessioneel. Misleidende ondeugdelijke behandelingen. Nog nooit zo onvriendelijk behandeld bij klantenservice en ondernemer na een klacht. De ondernemer wist vaak niet eens waar ik voor kwam. En dan beginnen ze over frequentie en dergelijke. Onvoldoende duidelijkheid vooraf over verwachtingen en eerlijkheid. Ik ben er ziek van en heb huidbeschadigingen. Ik wilde het zo oplossen, maar ze negeren je gewoon. Ze bedanken me voor het willen oplossen, maar er komt van hun kant geen enkele oplossing of hulp.