Gevestigd op adres Zeggelaan 131-133, 4844 SE Terheijden, Nederland, plaats Milieustraat gemeente Drimmelen is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: 13:00-16:00 dinsdag: 13:00-16:00 woensdag: 13:00-16:00 donderdag: 13:00-16:00 vrijdag: 13:00-16:00 zaterdag: 10:00-15:00 zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +31 76 593 4... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website http://www.drimmelen.nl/wonen/afval_3271/
Rolstoeltoegankelijke ingang
Lampen, Aluminium blikjes, Plastic flessen
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Milieustraat gemeente Drimmelen, je kunt ze bellen op hun telefoon +31 76 593 4795 of gebruik het terugbelformulier op de website http://www.drimmelen.nl/wonen/afval_3271/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Milieustraat gemeente Drimmelen is openen from 13:00 to 16:00 aan maandag, from 13:00 to 16:00 aan dinsdag, from 13:00 to 16:00 aan woensdag, from 13:00 to 16:00 aan donderdag, from 13:00 to 16:00 aan vrijdag, from 10:00 to 15:00 aan zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Haar laminering, Afvalverwerkingsbedrijf.
De locatie van Milieustraat gemeente Drimmelen is een stad Terheijden, volledig adres is Zeggelaan 131-133, 4844 SE Terheijden, Nederland.
Van 13:00 tot 16:00 geopend; wie bedenkt zoiets?
Onmogelijke sluitingstijden! Wie heeft er tussen 13:00-16:00 tijd? Niemand… En dan komt iedereen op zaterdag waardoor er geen doorkomen aan is. Niet meer van deze tijd. Pas aub die sluitingstijden aan.
Keurige afvalverwerkingsplaats, eenvoudig bereikbaar aan de rand van Zuidbroek, vanaf de N285 en A59. Gescheiden gratis en betaal-route. Vriendelijk personeel.