Gevestigd op adres Goirkekanaaldijk 211-26, 5048 AA Tilburg, Nederland, plaats Pmu Artist Oya is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: 10:00-18:00 dinsdag: 10:00-18:00 woensdag: 10:00-18:00 donderdag: 10:00-18:00 vrijdag: 10:00-18:00 zaterdag: 10:00-18:00 zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +31 6 87941... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website https://www.pmuartistoya.com/
Rolstoeltoegankelijke parking
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Pmu Artist Oya, je kunt ze bellen op hun telefoon +31 6 87941700 of gebruik het terugbelformulier op de website https://www.pmuartistoya.com/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Pmu Artist Oya is openen from 10:00 to 18:00 aan maandag, from 10:00 to 18:00 aan dinsdag, from 10:00 to 18:00 aan woensdag, from 10:00 to 18:00 aan donderdag, from 10:00 to 18:00 aan vrijdag, from 10:00 to 18:00 aan zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Wenkbrauwen - Permanent, Permanente make-up, Wenkbrauwen - Permanent, Permanente make-up kliniek, Permanente make-up kliniek.
De locatie van Pmu Artist Oya is een stad Tilburg, volledig adres is Goirkekanaaldijk 211-26, 5048 AA Tilburg, Nederland.
Ik heb vandaag een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Oya is ontzettend vriendelijk en checkt regelmatig of alles naar wens is. Echt een professional! Dankjewel! Ik kom zeker terug 👌
Ik ben hartelijk ontvangen in de salon, al was de route er naartoe wat vreemd. Ik heb een uur durende gezichtsbehandeling gehad. Na een grondige reiniging zijn al mijn onzuiverheden verdwenen. Ze nam ook echt de tijd hiervoor. Tijdens het inwerken van het gezichtsmasker kreeg ik zelfs een handmassage. Dat had ik echt even nodig.
LET OP! De recente beoordelingen zijn vervalst door bekenden, net zo nep als de deal zelf. Kan het nog belachelijker? Welke gewone klant schrijft in een recensie: "ik was geïnformeerd over de prijzen en welke manager??" 🤦♀️ En die "klant" - Pieter S uit Spanje - is gewoon een man. Sinds wanneer laten mannen permanente lippen en wenkbrauwen doen? 🤣🤣 En nog grappiger: de artiest heet Lisa Jansen - een beoordeling komt van iemand met dezelfde naam, toevallig toch 🤣🤣🤣 Ik heb overigens mijn geld van de social deal teruggekregen, wat mijn punt alleen maar bevestigt! GEEN AANRADER! Deze deal is pure OPLICHTERIJ! Je koopt via social deal een voucher van 199 euro voor een behandeling ter waarde van 450 euro voor permanente lippen, wat normaal gesproken de prijs is voor de eerste en tweede behandeling volgens hun prijslijst. Dus je hebt de voucher, maar toch moet je ook nog 159 euro bijbetalen voor de tweede behandeling/nabehandeling. Dit staat nergens vermeld op social deal of hun website en je wordt ook niet geïnformeerd door het personeel voor de eerste behandeling dat je extra moet betalen. Een week van tevoren moet je ook een zalf van 27,50 euro bij hen kopen, dus de hele deal kost je bijna 400 euro. Voor deze prijs kun je elders in Tilburg je lippen laten doen door een betere en ervaren pmu-artiest. Direct na de eerste behandeling waren mijn lippen erg scheef en slordig gedaan, en op veel plekken ontbrak pigment, wat ik met foto's kan bewijzen. De hele behandeling was behoorlijk pijnlijk. Ik heb hen een foto laten zien van de kleur die ik wilde, maar die was ver te zoeken. Communicatie met de pmu-artiest is zeer slecht, aangezien ze alleen Turks spreekt en geen Engels of Nederlands. De ruimte ziet er ook niet hygiënisch of professioneel uit, je moet door de keuken lopen waar een droogrek met was staat en mensen aan het ontbijten zijn. Zelfs het toilet heeft geen slot. Tijdens de behandeling proberen ze je voortdurend extra diensten/producten aan te smeren, wat erg vervelend en opdringerig is. Niet verwonderlijk dat ze zo weinig klanten hebben. Bovendien gebruiken ze je foto's zonder toest