Gevestigd op adres Van Den Berglaan 2a-b, 3781 GG Voorthuizen, Nederland, plaats Bruna Voorthuizen is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: 08:30-18:00 dinsdag: 08:30-18:00 woensdag: 08:30-18:00 donderdag: 08:30-18:00 vrijdag: 08:30-18:00 zaterdag: 08:30-17:00 zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +31 342 471 ... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website https://www.bruna.nl/winkels
Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke ingang
Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk
Creditcards, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Bruna Voorthuizen, je kunt ze bellen op hun telefoon +31 342 471 770 of gebruik het terugbelformulier op de website https://www.bruna.nl/winkels en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Bruna Voorthuizen is openen from 08:30 to 18:00 aan maandag, from 08:30 to 18:00 aan dinsdag, from 08:30 to 18:00 aan woensdag, from 08:30 to 18:00 aan donderdag, from 08:30 to 18:00 aan vrijdag, from 08:30 to 17:00 aan zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Haar laminering, Navelpiercing, Boekwinkel.
De locatie van Bruna Voorthuizen is een stad Voorthuizen, volledig adres is Van Den Berglaan 2a-b, 3781 GG Voorthuizen, Nederland.
Geen sprake van vriendelijkheid of enige vorm van meedenken. O-wee als je een pakket wilt ophalen en je huisnummer niet weet waarop het is besteld. Met een code op de telefoon kunnen ze niets. Waar is het dan voor bedoeld? Ook maken ze moeilijkheden over post die naar hen wordt gestuurd om op te halen. Zonder overleg sturen ze deze zonder pardon gewoon terug naar de afzender in plaats van de desbetreffende persoon te bellen. Het lijkt mij een kleine moeite die hoort bij het verlenen van service. Ik begrijp echt dat sommige dingen onhandig worden gedaan door klanten, maar het is ook de manier waarop dingen worden gezegd. Ronduit onbeschoft.
Het personeel is niet altijd netjes en klantvriendelijk en erg betweterig! De dame die mij en een andere klant hielp, mag een klantvriendelijkheidscursus volgen. Ze snauwde ons af en was erg kribbig.
Wat een akelige ervaring. Nadat al mijn verzonden pakketten waren gescand, rolde er bij het laatste pakket een vreemd printbewijs uit de printer. Toen ik aangaf dat dit niet klopte, werd ik op uiterst onbeleefde wijze te woord gestaan. "Je moet het er maar mee doen, want zo komt het uit de computer," kreeg ik te horen. Ik verstuur ongeveer 50 pakketten per week, dus ik weet wel wanneer het bewijs wel of niet juist is. Helaas is nu ook een waardevol pakket niet te traceren. Voordat ik deze beoordeling schreef, heb ik natuurlijk eerst de eigenaar gebeld. Er kwam geen excuses en het zou intern worden besproken. Het is vervelend voor de rest van het personeel, maar het zou deze medewerkster sieren als ze naar mogelijkheden voor thuiswerk zou kijken. Een stevige klantvriendelijkheidscursus zou in deze winkel goed van pas komen. Ik wacht het interne beleid van de winkel af en de reactie op deze beoordeling, en ik zal het graag positief aanpassen als er actie wordt ondernomen.