Gevestigd op adres Bevrijdingsstraat 40, 6703 AA Wageningen, Nederland, plaats skin Care Wageningen is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: 09:00-21:00 dinsdag: 09:00-21:00 woensdag: 09:00-21:00 donderdag: 09:00-17:30 vrijdag: 09:00-17:30 zaterdag: 09:00-17:30 zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +31 317 412 ... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website http://www.skincarewageningen.nl/
Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke ingang
Toilet
Creditcards
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op skin Care Wageningen, je kunt ze bellen op hun telefoon +31 317 412 521 of gebruik het terugbelformulier op de website http://www.skincarewageningen.nl/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
skin Care Wageningen is openen from 09:00 to 21:00 aan maandag, from 09:00 to 21:00 aan dinsdag, from 09:00 to 21:00 aan woensdag, from 09:00 to 17:30 aan donderdag, from 09:00 to 17:30 aan vrijdag, from 09:00 to 17:30 aan zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Schoonheidssalons voor vrouwen, Hotstone-massage, Chemische gezichtspeeling, Microdermabrasie, Permanente make-up.
De locatie van skin Care Wageningen is een stad Wageningen, volledig adres is Bevrijdingsstraat 40, 6703 AA Wageningen, Nederland.
Echt een aanrader deze kapsalon. Lisa de eigenaar heeft alles super goed voor elkaar en er heerst een fijne ontspannen sfeer. Er is een hoog niveau aan expertise aanwezig, maar je wordt niet opdringerig benaderd. Zelf heb ik zeer positieve ervaringen met knippen, kleuren (prachtig resultaat!), styling en haarverzorging.
Teleurstellende dienstverlening. Na een eerste gesprek waarin ik een telefonische afspraak had gemaakt voor een behandeling volgens afspraak, kreeg ik bij aankomst te horen van Fleur dat ze niet van plan is om mij te behandelen. Reden: te weinig personeel door ziekte, waardoor Fleur deze behandelingen alleen moet uitvoeren. Een berichtje via telefoon of e-mail om af te zeggen was netter geweest. Maar volgens Fleur wist ze het pas net. (de betreffende collega had echter al een (mogelijk herstelde) blessure ten tijde van mijn eerste gesprek meer dan een maand daarvoor).